> ראשי >> רשתות חברתיות >> טיקטוק >> טיקטוק אוסרת על פרסומות המקדמות דימוי גוף שלילי
טיקטוק נלחמת בדימוי גוף שלילי

דימוי גוף שלילי בטיקטוק אסור לפרסום

by נעמה טאלר

חברת TikTok(טיקטוק) אסרה למפרסמים לפרסם דימוי גוף שלילי באפליקציית טיקטוק, ולכן היא החלה בימים האחרונים לעדכן את מדיניות הפרסום שלה הקוראת למלחמה בפרסומות הרזייה מסוכנות בפלטפורמה שלה.

קשור – הגדרת ריטוש תמונות סלפי במכשירי פיקסל תהיה כבויה

האפליקציה הפופולרית טיקטוק המונה היום יותר ממאה מיליון משתמשים ברחבי העולם, שואפת ליצור קהילה שבה יש ביטוי חופשי לכולם – אנשים מרגישים בה בנוח ולא מפחידים להיות מי שהם באמת.

"כחברה, סטיגמת משקל ושיימנג הגוף מהווים אתגרים פרטניים ותרבותיים כאחד, ואנחנו יודעים שהאינטרנט, אם הוא לא נבדק, נמצא בסיכון להחמיר נושאים כאלה", אמר TikTok בפוסט בבלוג . "זו הסיבה שאנחנו מתמקדים בשמירה על הקהילה שלנו מפני תוכן והתנהגות מזיקים תוך תמיכה בסביבה כוללת – וחיובית לגוף."

מדיניות הפרסום החדשה של אפליקציית טיקטוק נגד דימוי גוף שלילי

מפרסמים רבים גילו את הפלטפורמה שבה הם יכולים להגיע לקהל צעיר שמשתמש באפליקציית טיקטוק.

טיקטוק החליטה לעדכן את מדיניות הפרסום שלה בקביעת פרמטרים חדשים למפרסמים.

עפ"י המדיניות הפרסום החדשה של באפליקציית טיקטוק היא החליטה לאסור למפרסמים לפרסם סוגים שונים של מודעות המתמקדות בדימוי גוף, כמו כן אסור לפרסם מודעות תוספי הרזיה ולצום, והגבלת מודעות שמקדמות דימוי גוף מזיק ושלילי.

כדי להילחם בתופעת דימוי גוף שלילי , מדיניות הפרסום החדשה של באפליקציית טיקטוק כוללת הגבלה על –

  • הגבלת הקהל למעלה גיל 18, בפרסום מוצרי דיאטה והרזייה.
  • פרסום טענות לא אחראיות המקדמות דיאטה והרזייה.
  • מודעות המקדמות מוצרי דיאטה והרזייה, לא יכולות לפרסם דימוי גוף שלילי או קשר שלילי עם אוכל

בנוסף באפליקציית טיקטוק העניקה למשתמשים כלי בקרה כאשר הם נתקלים –

  • דיווח – המשתמש יכול לדווח על כך לטיקטוק, ע"י לחיצה ארוכה על הסרטון, בחירת "דווח" ובחירה "פגיעה עצמית"
  • לא מעוניין – יכול להסתיר את הסרטון מהיוצר או סרטונים הדומים לו – ע"י לחץ לחיצה ארוכה על הסרטון, בחר "לא מעוניין" ובחר להסתיר סרטונים עתידיים מהיוצר או להסתיר סרטונים המשתמשים באותו צליל
  • מסנני תגובות: ניתן לסנן להגדיר שטיקטוק תסנן באופן אוטומטי תגובות פוגעניות בסרטונים או ליצור רשימה של מילים, שכאשר הם מופיעים בתגובות, הם יוסרו אוטומטית.
  • חסימה: ניתן לחום התנהגות לא רואה ולדווח ישירות לטיקטוק.

היוצרת TikTok ותומכת חיוביות בגוף, אנה אובראיין (@glitterandlazers) בעלת חשבון באפליקציית טיקטוק עם למעלה מ 7 מיליון עוקבים, אמרה: "שינויים אלה במדיניות המודעות גורמים לי להרגיש בטוחה יותר, רצויה יותר וגאה להיות יוצרת TikTok. תרבות דיאטה אינה רצויה על Tiktok, משום קולות מגוונים הם. "

@glitterandlazers

3 dresses perfect for PumpkinSeason. Find outfit details via the link in my bio 🎃

♬ Spooky, Scary Skeletons – Andrew Gold

Related Articles