האלגוריתם באינסטגרם ישתנה במטרה להעניק לכל יוצרי התוכן קטנים וגדולים כאחד, הזדמנות שווה להיחשף לקהל רחב יותר. עד היום, האלגוריתם באינסטגרם העדיף באופן משמעותי תוכן שמקבל לייקים ותגובות רבים. כתוצאה מכך, יוצרי תוכן פופולריים זכו לחשיפה משמעותית יותר, בעוד שיוצרי תוכן חדשים או פחות מוכרים התקשו לצבור עוקבים וחשיפה.
מנכ"ל אינסטגרם, אדם מוסרי הודיע ב-REELS שהאלגוריתם באינסטגרם ישתנה כדי להעניק לכל יוצרי התוכן בסיס שווה מבחינת טווח הגעה עם שינויים חדשים שייושמו במהלך החודשים הקרובים, בנוסף אינסטגרם החליטה להילחם גם בחשבונות מפרסמים תוכן משוכפל, כלומר תוכן שאחרים יצרו ולא הם.
בעקבות ביקורת מצד יוצרי תוכן קטנים שאמרו שטווח ההגעה שלהם הושפע לרעה, החל מהחודשים הקרובים, אינסטגרם תשים דגש לתוכן של יוצרי תוכן קטנים ומקוריים ולא רק חשבונות בעלי מספר עוקבים גדול כדי שהם יוכלו לקבל הזדמנות להיחשף לקהל רחב יותר ולצבור עוקבים חדשים.
הענקת חשיפה ליוצרי תוכן קטנים יותר
אינסטגרם אומרת שהיא עבדה על דרך חדשה לדרג המלצות שיציגו תוכן מתאים לקהל קטן שלדעתה ייהנה ממנו, היא מאמינה שהשינוי הזה ייתן לכל יוצרי התוכן סיכוי שווה למצוא קהלים.
האלגוריתם יציג קטע תוכן לקהל קטן שעשוי להתעניין בו זה, בין אם הם עוקבים אחר היוצר התוכן או לא.
ה-Reels בעל הביצועים הטובים ביותר בקבוצה זו יוגשו לקהל רחב יותר, שם התהליך יחזור על עצמו.
החלפת תוכן משוכפל בתוכן מקורי
במידה ואינסטגרם תמצא שני קטעי תוכן זהים או יותר, היא תחליף את התוכן המפורסם בפוסט המקורי .
- ההחלפה תתבצע רק כאשר המקור "חדש יחסית" וכאשר האלגוריתם בטוח שהפוסטים זהים "בהתבסס על אותות אודיו וויזואלי".
- התוכן המקורי יחליף את התוכן המשוכפל בדף ה-Instagram Explore או בהמלצות הפיד הראשי.
- יוצרי תוכן יקבלו התראה כאשר התוכן המקורי שלהם החליף תוכן משוכפל.
הוספת תוויות לתוכן המקשרת ליוצר המקורי
אינסטגרם תוסיף תוויות לתוכן המפורסם שיקשר ליוצר התוכן המקורי, התווית תהיה גלויה לעוקבי החשבון המפרסמים אותו מחדש.
החברה אומרת שלעת עתה, היא תאפשר ליוצר המקורי או לחשבון המפרסם מחדש את התוכן להסיר את התווית, ייתכן שבעתיד אינסטגרם תשנה החלטה זו.
הסרת תוכן שפורסם שוב ללא שום שינוי
אינסטגרם אמרה שבחודשים הקרובים, חשבונות שמפרסמים שוב ושוב תוכן של משתמשים אחרים שהם לא יצרו או שיפרו אותו, התוכן לא יוצג יותר בדף ה-Instagram Explore או בהמלצות הפיד הראשי.
חשבונות אלו יהיו זכאים להופיע בהמלצות רק 30 יום לאחר הפעם האחרונה שהם פרסמו מחדש תוכן משלהם.