חדשות הטכנולוגיה והסלולר לא נח לרגע. בכל שבוע צצות בשורות חדשות, השקות מסקרנות ועדכונים מפתיעים. גם השבוע האחרון לא אכזב, והביא איתו שפע של התפתחויות מעניינות שכדאי להכיר. בפוסט זה נרכז עבורכם את כל מה שחשוב לדעת, החל מההשקות המסקרנות ביותר וכלה בפריצות הדרך הטכנולוגיות שעתידות לשנות את חיינו.
בשבוע החולף בין התאריכים 16.08.2024 לבין 23.08.2024 , עולם הטכנולוגיה והסלולר לא אכזבה, והציגה מגוון רחב של עדכונים וחדשות מסעירות. היו הרבה רגעים ראויים לציון שמשכו את תשומת לבם של חובבי טכנולוגיה ברחבי העולם החל כולל מגאדג'טים חדישים, פריצות דרך של בינה מלאכותית, תוכנות חדשות שיגיעו בקרוב ועוד.
אם לא הספקתם לעקוב אחרי החדשות בעולם הטכנולוגיה השבוע, אל דאגה – אנחנו כאן כדי לספק לכם את כל מה שפספסתם. הישארו עמנו וגלו מה חדש בעולם הטכנולוגיה והסלולר!
התפתחות הבינה המלאכותית
בעולם הטכנולגיה המתפתח במהירות של בינה מלאכותית (AI), שבוע אחד יכול להביא חדשות ושינויים מדהימים. השבוע החולף הביא איתו שורה של עדכונים פורצי דרך בתחום ה-AI. מחדירת ה-AI לתחומים חדשים ועד לשיפורים משמעותיים במודלים קיימים, ההתקדמות האחרונה ממחישה את הקצב המואץ שבו הטכנולוגיה הזו מעצבת מחדש את העולם שלנו.
הנה עדכוני ה-AI המשמעותיים ביותר מהשבוע האחרון.
מידג'רני פותחת את שעריה: יצירת תמונות בבינה מלאכותית לכל אחד
האתר החדש של מידג'רני פותח את שערי עולם יצירת התמונות בבינה מלאכותית לקהל הרחב. בעבר, השימוש במידג'רני היה מוגבל למשתמשי דיסקורד בלבד, אך כעת, עם השקת האתר הייעודי, כל אחד יכול לגשת לממשק המשתמש האינטואיטיבי וליצור תמונות מרהיבות בלחיצת כפתור. האתר החדש מציע מגוון רחב של כלים ואפשרויות להתאמה אישית, ומאפשר למשתמשים להגשים את חלומותיהם הוויזואליים ללא צורך בידע טכני מוקדם.
OpenAI מאפשרת התאמה אישית של GPT-4o למשימות ספציפיות
OpenAI הכריזה על אפשרות חדשה ל"כוונון עדין" (fine-tuning) של מודל ה-GPT-4o המתקדם שלה. יכולת זו תאפשר למפתחים להתאים את המודל לצרכים ספציפיים על ידי הזנת מידע נוסף, ובכך לשפר את ביצועיו עבור מקרי שימוש ייחודיים.
בתחילת השנה, OpenAI השיקה את GPT-4o, מודל הבינה המלאכותית המתקדם ביותר שלה, ולאחר מכן הציגה גם את גרסת ה-GPT-4o mini הקומפקטית יותר. שני המודלים הללו הם מודלים "כלליים" שאומנו על מגוון רחב של נתונים כדי להתמודד עם מגוון רחב של משימות ומשתמשים.
כעת, OpenAI מאפשרת "כוונון עדין" של GPT-4o. במקום תהליך האימון המקורי הארוך והיקר, כוונון עדין מאפשר להתאים את המודל הקיים למשימות ספציפיות על ידי הוספת מידע ממוקד. זה משפר משמעותית את הביצועים של המודל עבור מקרי שימוש ספציפיים בהשוואה לגרסה הכללית שלו.
Ideogram 2.0 מושק עם שדרוגים גדולים
Ideogram מחולל תמונות מבוסס בינה מלאכותית, המאפשר לשלב בתמונה טקסט באנגלית, משדרג את יכולות הטקסט-לתמונה שלה עם גרסה 2.0.
הגרסה החדשה מציעה שיפורים משמעותיים ויכולות חדשות.
- הגרסה כוללת חמישה סגנונות תמונה שונים (כללי, ריאליסטי, עיצוב, תלת מימד ואנימה)
- שיפור דרמטי בעיבוד טקסטורות ופרטים כמו ידיים ושיער
- אפליקציית iOS ייעודית, API בטא, ומעל מיליארד תמונות Ideogram שזמינות לציבור.
- בנוסף, Ideogram מציעה שכבה חינמית המאפשרת למשתמשים ליצור מספר מוגבל של תמונות ביום ללא תשלום.
Grok-2: יצירת תוכן ללא סינון
xAI, חברת הבינה המלאכותית של אילון מאסק, חשפה את Grok-2, מודל בינה מלאכותית משופר המאפשר קלט טקסט וחזותי ומספק מידע בזמן אמת מ-𝕏.
המודל החדש משולב עם מחולל התמונות FLUX.1 ובשונה ממחלולי תמונות שכבר קיימים ברשת, הוא מאפשר לייצר תמונות ללא סינון תוכן, מה שגרם למשתמשים ברשת לייצר תמונות מזויפות של פוליטיקאים, סמים, נשק ועוד.
Grok-2 זמין כעת בגרסת בטא למנויי הפרימיום של 𝕏, עם ממשק משתמש משודרג לנוחות מירבית.
גוגל משחררת את Image 3: מחולל התמונות המתקדם שלה לניסוי בארה"ב
בתחילת השבוע, גוגל פתחה גישה ל-Image 3, מודל הדיפוזיה הסמוי החדש שלה המשמש להפקת תמונות מהודעות טקסט. משתמשים בארה"ב יכולים לנסות בחינם הנחיות טקסט מפורטות משלהם ליצירת תמונות.
ניתן לגשת אל הכלי דרך AI Test Kitchen, וגם דרך פלטפורמת ה-Vertex AI של גוגל במהלך הימים האחרונים. הוא אמור ליצור תמונות עם "פרטים טובים יותר, תאורה עשירה יותר ופחות חפצים מסיחים" בהשוואה לדגמים הקודמים של גוגל.
גוגל הכריזה על Image 3 ב-Google I/O במאי , והיא כינתה אותו כמחולל התמונות ה"איכותי ביותר" שלה עד כה, עם שיפורים לאופן עיבוד הטקסט וכן הגבלת חפצים חזותיים הנפוצים בקרב תמונות שנוצרו בינה מלאכותית.
בדומה למחוללי תמונות AI אחרים, Imagen 3 יכול ליצור תמונות מפורטות על סמך ההנחיה . ניתן לערוך את התמונה על ידי הדגשת חלק מסוים ותיאור מה רוצים לשנות. לא ניתן ליצור בעזרת Imagen 3 תמונות אנשי ציבור וכלי נשק.
עולם הסלולר: חידושים והשקות
בעולם הטכנולוגיה, מכשירי הסלולר ממשיכים להתפתח בקצב מסחרר, כאשר עדכונים ושדרוגים חדשים מושקים ללא הרף. החל ממעבדים מהירים יותר ועד למצלמות משוכללות יותר, החידושים האחרונים במכשירים הניידים שינו את האופן שבו אנו מתקשרים, עובדים ומשחקים.
OnePlus Buds Pro 3: איכות שמע משופרת וביטול רעשים עוצמתי
OnePlus Buds Pro 3 הן אוזניות TWS חדשות מבית OnePlus, שנוצרו בשיתוף עם Dynaudio על מנת לספק איכות שמע טובה יותר. הן מתהדרות באיכות שמע משופרת הודות ל-DAC כפול ודיאפרגמות חדשות, סינון רעשים אקטיבי משודרג עד 50 דציבל, ותמיכה בשמע היקפי עם מעקב אחר תנועות הראש.
האוזניות מציעות עד 10 שעות האזנה בטעינה בודדת (עד 43 שעות עם מארז הטעינה), קישוריות Bluetooth 5.4, תמיכה בקודק LHDC 5.0, ועמידות בתקן IP55. הן זמינות בצבעים שחור ולבן ולפי היבואן הרשמי בישראל, הם יימכרן בארץ במחיר של 650 ש”ח.
מדיה חברתית ורשתות חברתיות
השבועות האחרונים היו סוערים במיוחד בעולם הטכנולוגיה של הרשתות החברתיות, עם שינויים מפתיעים, עדכונים משמעותיים וטרנדים חדשים שכדאי להכיר. בין אם אתם משתמשים קבועים בפלטפורמות השונות או סתם מתעניינים במה שקורה בעולם המדיה החברתית, להלן העדכונים האחרונים בעולם הרשתות החברתיות.
אמזון משתפת פעולה עם TikTok ו-Pinterest
אמזון הודיעה על שיתוף פעולה עם TikTok ו-Pinterest כדי לאפשר למשתמשים לקנות מוצרים ישירות דרך אפליקציות המדיה החברתית במטרה לייעל את חווית הקנייה ולהרחיב את טווח ההגעה של היצע המסחר האלקטרוני שלה. בעבר אמזון כבר אפשרה קניות בתוך האפליקציה בפייסבוק, אינסטגרם ו-SnapChat. בשלב זה, אמזון החלה לבחון זאת מול משתמשי TikTok ו-Pinterest בארה"ב בלבד.
טיקטוק: משתמשי TikTok יכולים כעת לרכוש מוצרים מאמזון ישירות מאפליקציית TikTok. חווית קנייה זו ניתנת על ידי אמזון באמצעות מודעות של מוצרים פופולריים מאתר אמזון שיופיעו ב-TikTok ויאפשרו למשתמשים לרכוש את המוצרים מאמזון ללא יציאה מטיקטוק.
כיצד זה יעבוד ?
- משתמשי TikTok יראו המלצות למוצרי אמזון בפיד "For you" שלהם.
- כדי לרכוש את המוצר, יש לקשר את חשבון ה TikTok לחשבון אמזון באמצעות הגדרה מאובטחת, מהירה וחד פעמית.
- לאחר קישור חשבונות, ניתן לראות תמחור בזמן אמת, זכאות פריים, הערכות משלוח ופרטי מוצר במודעות נבחרות של אמזון ב-TikTok.
- ניתן לשלם בקופה ללא יציאה מאפליקציית TikTok.
- ניתן לבטל את הקישור של חשבון אמזון שלהם דרך הגדרות האפליקציה של TikTok.
פינטרסט: אמזון תעבוד עם אפליקציית פינטרסט באופן דומה לשיתוף הפעולה שלה עם TikTok, באמצעות מודעות וחשבונות מקושרים. אמזון תפרסם בפינטרסט מודעות מחברות המשתתפות בתוכנית המוצרים הממומנים שלה במספר פלטפורמות דיגיטליות, כולל Pinterest .
מאז אביב 2023, פינטרסט גם משלבת באתר שלה קידומי מכירות של צד שלישי מתוכנית Amazon Ads, עם חווית קנייה חלקה באמזון לצרכנים.
10 השירים המובילים של הקיץ בטיקטוק
TikTok חשפה את 10 הרצועות המובילות של הקיץ שלה , הן בארה”ב והן בעולם, בהתבסס על מעורבות בתוך האפליקציה.
TikTok אספו את הרצועות שהם ראו מתפוצצים בתוכן על פני הפלטפורמה בארה"ב והן בעולם כולו. הרשימות חולקות כמה להיטים, אבל יש הבדלים ברורים המפרידים בין הוויב של העונה בארה"ב לבין הפסקולים המורגשים ברחבי העולם.
במצעד האמריקאי נמצא במקום הראשון השיר "MILLION DOLLAR BABY" של טומי ריצ'מן, ובמצעד העולמי הוא הגיע למקום השלישי . יוצרי תוכן בטיקטוק הגבירו את הפופולריות של השיר טרנד ריקוד שהמריא ברחבי העולם.
במצעד העולמי, נמצא במקום הראשון השיר "Gata Only" של האמנים הצ'יליאנים FloyyMenor וקריס MJ, שגרם ללמעלה מ-15 מיליון סרטונים שהשתמשו בשיר. בנוסף זה הפעם הראשונה שבה אמן צ'יליאני נכנס לשירי Billboard Hot Latin מאז 1999!
אינסטגרם בוחנת את תכונה "מפת החברים"
אינסטגרם בוחנת תכונה דמוית Snapchat בהתבסס על מיקום החברים. התכונה תאפשר למשתמשים לשתף מידע בזמן אמת עם חברים על גבי מפה.
- שיתוף מוגבל: מפת החברים נועדה לשתף רק עם חברים קרובים או עוקבים משותפים, וכל העדכונים שלהם יכולים להופיע זה לצד זה.
- פרסום במפה: משתמשי אינסטגרם יוכלו לפרסם עדכוני טקסט ווידאו במפה על סמך המקום שבו צילמו.
- הגדרות פרטיות מוגבלות: משתמשים יהיו צריכים לבחור "קבוצה ספציפית של אנשים" לחלוק איתם את מיקומם, כגון "חברים קרובים או רק עוקבים שהם עוקבים אחריהם" ורק אנשים אלה יוכלו לראות את הפרסומים במפה.
- המשתמשים שנוספו יוכלו לראות את המיקומים הנוכחיים של חבריהם, להציג מיקומים של פוסטים וסיפורים קודמים של חברים, ולהוסיף הערות למיקומים על סמך חוויות אישיות.
זמינות התכונה : התכונה "מפת החברים" זמינה כרגע רק כ"מבחן קטן" בכמה שווקים.
הגדלה משמעותית את המגבלה בפוסטים קרוסלה
לאחר שערכה בדיקות בחודשים האחרונים, אינסטגרם הודיעה שהיא מגדילה משמעותית את המגבלה עבור פוסטים קרוסלה, ותאפשר למשתמשים לכלול עד 20 תמונות וסרטונים בפוסט אחד.
הגדלת הקרוסלה תאפשר להציג תכנים רבים יותר בכל פוסט, ותתרום להגברת מעורבות המשתמשים. פעולת ההחלקה הנדרשת לצפייה בכל התוכן בקרוסלה, מאותתת לאלגוריתם של אינסטגרם שהפוסט מעניין, ולכן קרוסלות זוכות בדרך כלל לאינטראקציות רבות יותר.
תכונת הקרוסלה, מאפשרת למשתמשים ליצור פוסט אחד שכולל מספר תמונות וסרטונים, כך שהם יכולים לשתף יותר תוכן מבלי להעמיס על העוקבים שלכם בפוסטים נפרדים.
ככל שיהיה יותר תוכן זמין בכל פוסט, כך סביר להניח שמשתמשים יקדישו יותר זמן לאינטראקציה ולחקירת הקרוסלה, מה שיגדיל את החשיפה והטווח של הפוסט.
זמינות התכונה : התכונה החדשה הזו מתגלגלת עכשיו לכל המשתמשים ברחבי העולם.
פורמטים משתנים של מצגות עבור קרוסלה.
אינסטגרם השיקה תכונות חדשות לחלק ממשתמשי אינסטגרם עבור פוסטים של קרוסלה, המאפשרות ליוצרים להוסיף שכבות טקסט על תמונות בודדות ולעצב מחדש תמונות בתוך התצוגה. השיפורים הללו מאפשרים להכין פוסטים גמישים ויצירתיים יותר, במיוחד אם התוכן מסביר או מדריך כיצד לבצע פעולה של משהו.
- שכבות טקסט בפוסטי קרוסלה: התכונה המאפשרת להוסיף כתוביות ישירות לתמונות קרוסלה.
- אפשרויות עיצוב תמונה חדשות : אינסטגרם החלה פורמטים שונים של מצגות עבור תמונות בקרוסלה, המשתמשים יכולים כעת לבחור מתוך 3 אפשרויות עיצוב:
- מקורי — התמונות מוצגות בגודל מלא.
- פורטרט — התמונות נחתכות לפורמט אנכי.
- ריבוע – התמונות נחתכות לפורמט ריבועי.
לאחר שינוי הגודל, התמונות שומרות על הפורמט הנבחר שלהן לאורך הקרוסלה, ומציעות צדדיות רבה יותר באופן הצגת סוגי התמונות השונים.
פוסט של @candinaswandersצפייה ב-Threads
אינסטגרם בוחנת מראה חדש לפרופילים: מריבועים למלבנים
אינסטגרם, הרשת החברתית הפופולרית, החלה לבדוק פורמט חדש לתצוגת פרופיל שמחליף את הרשת הריבועית המוכרת ברשת של מלבנים אנכיים. השינוי נועד להתאים את הפלטפורמה לפורמטים האנכיים של תוכן שפופולריים כיום, במיוחד בקרב קהלים צעירים.
השינוי הזה עשוי להשפיע על הדרך שבה משתמשים, ובמיוחד יוצרי תוכן, מציגים את עצמם בפלטפורמה. רבים כבר החלו לדון בפורומים השונים ברשת ולחשוב על אסטרטגיות חדשות להצגת תוכן בפורמט החדש. בקרב חלק מהיוצרים שמשקיעים זמן רב בסידור אסתטי של הפרופילים שלהם המהלך מעורר אי-שביעות רצון.
בדיקת הפורמט:
אינסטגרם החלה לבדוק את הפורמט החדש עם קבוצה נבחרת של משתמשים, במידה ויתקבל משוב חיובי, הוא עשוי להתגלגל לכלל המשתמשים.
אינסטגרם טרם קבעה תאריך להשקה הרחבה יותר, והיא מתמקדת כרגע באיסוף משוב מהמשתתפים בבדיקה.
מניעת צילומי מסך של הודעות זמניות
אינסטגרם החלה לבחון תכונה חדשה שתחסום צילומי מסך של הודעות ישירות זמניות, ותגביר את הפרטיות והאבטחה למשתמשים. אינסטגרם מחפשת דרך לחסום צילומי מסך לחלוטין במצבים אלה. זהו צעד לקראת שיפור הפרטיות, במיוחד עבור משתמשים צעירים שעלולים להתמודד עם סיכונים כמו בריונות דיגיטלית או שיתוף לא רצוי של תוכן אינטימי.
התכונה תחולה על הודעות שנשלחו ב"מצב נעלם" ותמונות או סרטונים שהוגדרו ל"הצג פעם אחת".
- "מצב נעלם": במצב זה ההודעות נעלמות ברגע שהנמען עוזב את הצ'אט.
- "הצג פעם אחת": מצב מאפשר למשתמשים לשלוח תמונות או סרטונים שניתן לצפות בהם פעם אחת בלבד לפני היעלמותם, אם כי משתמשים יכולים לבחור לאפשר שידורים חוזרים.
זמינות התכונה : אינסטגרם עדיין לא סיפקה פרטים רשמיים על עדכון זה, אך היא שואפת להציע הגנה נוספת למשתמשים.
טיקטוק תקל על מציאת מידע על סרטים ותוכניות טלוויזיה
טיקטוק השיקה פיצ'ר חדש בשם TikTok Spotlight, פתרון חדשני לקידום תוכן בידורי. הפיצ'ר החדש יוסיף קישורים ישירים לסרטונים רלוונטיים, ויוביל את הצופים לדפי נחיתה בהם יוכלו למצוא מידע נוסף, לקנות כרטיסים או לצפות בתוכן בשירותי סטרימינג.
הקישורים יוצגו בפינה השמאלית התחתונה של הסרטונים, ויאפשרו למשתמשים לגשת בקלות לפרטים נוספים כמו רשימת שחקנים, חשבונות רשמיים, תוכן קשור ומידע על היכן לצפות בתוכן.
TikTok Spotlight הוא כלי שיווקי רב עוצמה לתעשיית הבידור, המאפשר לרתום את כוחן של קהילות המעריצים בטיקטוק כדי לקדם סרטים, סדרות וזכיונות.
ההחלטה אם להציג קישור בסרטון מתבססת על מספר גורמים, כולל צפיות בסרטון, מספר העוקבים של היוצר והאם היוצר הפר את מדיניות טיקטוק. בנוסף, חברות הבידור המחזיקות בתוכן יוכלו לנטר מגמות בקרב המעריצים שלהן באמצעות לוח מחוונים אנליטי, ולראות כיצד משתמשי טיקטוק משתמשים בתוכן שלהן.
@tiktoknewsroom Introducing TikTok Spotlight, a new promotional solution that allows the entertainment industry to harness the power of TikTok fan communities to promote films, TV series and franchises.
♬ original sound – TikTok Newsroom
כריסטיאנו רונאלדו משיק ערוץ יוטיוב ושובר שיא
כריסטיאנו רונאלדו, אחד הספורטאים המפורסמים והאהובים בעולם, ממשיך לשבור שיאים גם מחוץ למגרש הכדורגל. יש לו 170 מיליון עוקבים בפייסבוק, 112.6 מיליון ב-X ו-636 מיליון עצומים באינסטגרם.
הכוכב הפורטוגלי החליט שהגיע הזמן להשיק גם ערוץ יוטיוב רשמי. ביום רביעי הוא העלה 19 סרטונים בערוץ "UR Cristiano" שלו שמציג תוכן שלו ושל משפחתו, והוא מציע הצצה בלעדית לחייו המקצועיים והאישיים, ומעניק למעריצים הזדמנות להתחבר אליו באופן אישי יותר מאי פעם ומיליוני מנויים נרשמו בתוך שעות.
ערוץ "UR Cristiano" הפך לאחד מערוצי היוטיוב הצומחים במהירות הגבוהה ביותר אי פעם, כריסטיאנו רונאלדו פרסם סרטון באינסטגרם המראה לילדיו שלט "כפתור הפעלה" מוזהב שניתן לו מיוטיוב על מעבר למיליון מנויים.
אפליקציות ותכונות חדשות
בעולם הטכנולוגיה המהיר של ימינו, שבוע הוא פרק זמן שיכול להביא לחידושים פורצי דרך ושינויים משמעותיים. אפליקציות וכלים דיגיטליים מתפתחים ומשתדרגים ללא הרף, ומציעים למשתמשים חוויות משופרות ואפשרויות חדשות. להלן אפליקציות ותכונות חדשות שכדאי להכיר.
אפליקציית Teams מאוחדת לחשבונות אישיים לחשבונות עבודה
מיקרוסופט השיקה אפליקציית Microsoft Teams מאוחדת אחת שתאפשר למשתמשי Windows ו-Mac לעבור בין חשבונות אישיים לחשבונות עבודה. עד כה, היו שתי אפליקציות Teams ב-Windows 11 – אחת לעבודה או לימודים ואחרת לשימוש אישי.
תכונות :
- כל החשבונות במקום אחד: כדי להוסיף או לגשת לחשבונות נוספים, יש לבחור בתמונת הפרופיל בפינה השמאלית העליונה כאשר מחוברים ל-Teams. חשבונות עבודה, אישיים וחינוך ייפתחו בחלונות זה לצד זה מאפליקציית Teams אחת.
- כניסה כאורח : מיקרוסופט מקלה על משתמשים בעלי חשבונות Teams מרובים, ניתן להצטרף לשיחה כאורח ללא כניסה לחשבון, ולאחר מכן לבחור המועדף.
- שיתוף פעולה : כל המשתמשים, כולל אלה ב-Windows 10 ו-Mac, יכולים כעת להתחבר ולשתף פעולה עם כל אחד, בכל עת – בחינם – בעת כניסה עם דוא"ל אישי.
זמינות התכונה : אפליקציית Teams המאוחדת זמינה כעת ב-Windows 11 Windows 10 ו-Mac, והיא תתעדכן אוטומטית.
טרנדים בטיקטוק
טיקטוק היא אחת הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם הטכנולוגיה, והיא משפיעה באופן משמעותי על התרבות הפופולרית. בשבוע החולף ראינו מספר טרנדים מעניינים בטיקטוק, המעידים על כך שהטכנולוגיה משנה את האופן שבו אנו צורכים תוכן.
"demure": הביטוי שמשגע את טיקטוק
בימים האחרונים בכל מקום שומעים את הביטוי "Very demure" , אבל מה זה אומר ?
המילה "demure" (בעברית "demure" הכוונה לצנוע, מאופק ומרוסן) הפכה בימים האחרונים לטרנד וויראל ברשתות החברתיות והפכה לשיחת היום, למחמאה החמה ביותר ולתופעה תרבותית של ממש.
אלפי סלבריטאים ומשפיעני רשת כולל קלואי קרדשיאן ולילי קולינס, החלו להעלות סרטונים ולהשתמש בביטוי הזה, והסרטונים שלהם זכו כבר למיליוני צפיות.
איך טרנד "demure" התחיל ?
בתחילת חודש אוגוסט, כשג'ולס לברון, משפיענית רשת וטרנסית, פרסמה סרטון בן 38 שניות שמציג את מראה האיפור המקצועי שלה.
"תראו איך אני מתאפרת לעבודה – מאוד צנוע (demure), מאוד מודע. אני לא עושה יותר מדי. אני מאוד מודעת בזמן שאני בעבודה. תראו איך אני נראית, מאוד מכובדת. הרבה מכן הולכות לראיון עבודה ונראות כמו מארג' סימפסון, פטי וסלמה, לא צנוע", היא אמרה והעלתה את המילה "demure" (צנוע) לאור הזרקורים.
ג'ולס לברון לקחה את הרעיון הזה צעד קדימה, והגדירה מחדש את המושג "צנוע" בעולם הדיגיטלי. עבורה, זה לא רק סגנון לבוש, אלא דרך חיים שמשקפת את הערכים שלה. היא משתמשת במונח גם כדי להצביע על זהותה כאישה טרנסית, באופן שנון ומקורי.
הטרנד החדש של "צניעות" הוא הרבה מעבר לאופנה. הוא מייצג מודעות עצמית, ביטחון והצהרה חיובית על האופן בו אנו בוחרים להציג את עצמנו. זהו מסר של התחשבות בזולת והבנה כיצד אנו משפיעים על הסביבה שלנו.
מעל הכל, המקרה הזה מדגיש את האופי הבלתי צפוי של טיקטוק. אי אפשר לחזות מראש אילו טרנדים יצוצו ויתפשטו בפלטפורמה. לברון עצמה הודתה שהיא הופתעה מההצלחה הפנומנלית של הסרטון שלה. למרות שניסתה מגוון רחב של תכנים לאורך השנים, דווקא הסרטון הפשוט והקצר שצילמה בדרך לעבודה, בו היא מדברת על צניעות, הוא זה שהפך לוויראלי.
@joolieannie #fyp #demure ♬ original sound – Jools Lebron
השבוע האחרון שוב הזכיר לנו שהקצב של החדשות בעולם הטכנולוגיה לא עוצר לרגע. בין אם זה מכשירים מתקפלים ששוברים את גבולות העיצוב, בינה מלאכותית שמציגה יכולות חדשות ומפתיעות, או אפליקציות שמשנות את הדרך בה אנחנו מתקשרים עם העולם, ברור שהעתיד כבר כאן.
אנו נמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בעולם הדיגיטלי כדי לספק עדכונים שוטפים על החדשות החשובות ביותר. בקיצור, עולם הטכנולוגיה נמצא בתנועה מתמדת, ומעניין לראות מה צופן העתיד.
הישארו מעודכנים!