> ראשי >> רשתות חברתיות >> כלים חדשים WhatsApp Business וב-Messenger
כנס המפתחים של פייסבוק F8

כלים חדשים WhatsApp Business וב-Messenger

by נעמה טאלר

פייסבוק הודיעה בכנס המפתחים האחרון כי הוסיפה כלים חדשים למפתחים להעברת מסרים עסקיים בפלטפורמות שלה ב WhatsApp Business, Messenger ועוד.

קישור –הטמגוצ'י בקרוב בגרסה חדשה כשעון חכם

מנכ"ל פייסבוק, מארק צוקרברג, לא נאם באירוע המרכזי בכנס אלא הוא פתח את את כנס המפתחים ואמר כי .." פייסבוק תחזור לשורשים ותתמקד לחלוטין בקהילת המפתחים בכנס.", בנוסף הוא גם הוסיף ש"השנה אנו מתמקדים מחדש ב- F8 במפתחים, כמה מהשירותים החשובים בעולם התחילו כשמישהו בדק נושא קיים, ופשוט מצא דרך טובה יותר לבנות. ואני אופטימי שחלק מהדור הבא של השירותים יתחיל ממש כאן איתך. "

ולכן פייסבוק הכריזה בכנס על כלים חדשים למפתחים באמצעותם יוכלו לעזור לבעלי עסקים שונים להעביר הודעות ללקוחות שלהם בצורה קלה ופשוטה יותר.

הכלים החדשים שפייסבוק הכריזה בכנס המפתחים –


WhatsApp Business

ב WhatsApp Business משתמשים כיום למעלה מ 175 מיליון אנשים כדי להעביר הודעות עסקיות, ולכן פייסבוק הכריזה על מספר כלים חדשים ל- WhatsApp Business API במטרה להקל על עסקים כדי שיתחילו להשתמש בכלי.

כפי שהוסבר בוואטסאפ :
"לדוגמא, בעלי עסקים היו מוגבלים לרוב בשליחת התראות בזמן, מה שהקשה על מעקב אחר לקוחות מחוץ לחלון הפועל 24 שעות ביממה. אז כעת אנו נתמוך בסוגים נוספים של הודעות – להודיע ​​לאנשים כאשר פריט חוזר. במלאי, למשל. ראינו גם עדכונים תקופתיים של רשויות הבריאות בנוגע לתגובה למגיפה היו מועילים ואנחנו רוצים להגיש שירות מסוג זה ליותר סוגים של שיחות. "

הכלים החדשים –

צמצום תהליך ההטמעה של ה- API ב WhatsApp Business ממספר שבועות לחמש דקות בלבד – בנוסף ייעול תהליך החיבור העסקי, על ידי צמצום זמן ההסבה לאישור לעסקים המעוניינים להקים חשבון עסקי.

העברת הודעות ב-WhatsApp Business – הוספת תכונות חדשות להעברת הודעות ב WhatsApp Business כדי להקל על אנשים בשיחה עם הצ'אט-בוט של העסק בוואטסאפ –

  • הצגת תפריט המציג עד 10 אפשרויות בחירה, שהמשתמש יכול להקיש על האפשרות הרצויה במקום לכתוב הודעה.
  • כפתורי תשובה – המשתמשים יוכלו לבחור במהירות בין 3 אפשרויות באמצעות הקשה מהירה בלבד שעסק יכול להגדיר לפניה.
  • קבלת מידע -קמעונאים וארגונים אחרים יכולים לשמור על קשר עם אנשים ולדאוג להם על דברים כמו זמינות מוצרים, פגישות מקומיות ועוד.
  • העברת משוב לבעלי עסקים על קבלת השירות דרך הוואטסאפ

התחברות ל Messenger

במטרה ליצור חיבור משופר עם לקוחות פוטנציאליים באמצעות הודעות Messenger , פייסבוק הודיעה כי היא מוסיפה כלי חדש שיאפשר למותגים לבנות חיבור להעברת הודעות ישירות בתהליך הכניסה.

ניתן לראות בתמונה למעלה, שכאשר משתמשים נכנסים לאתר באמצעות כניסה לפייסבוק, בעלי עסקים יוכלו להוסיף גם חיבור להודעות מסנג'ר כדי לשמור על חיבור לקוחות, אפשרות להציע ללקוחות מתעניינים מבצעים.


כפי שהוסבר על ידי פייסבוק :
".. "התחבר למסנג'ר" זוהי תכונה חדשה שתאפשר לאנשים לבחור לתקשר עם עסק דרך פלטפורמת המסנג'ר היישר מהכניסה לפייסבוק. בעזרת תכונה זו אנו עוזרים לעסקים לטפח קשרים טובים יותר עם לקוחותיהם על ידי מתן טיפול חזק יותר בלקוחות ומעורבות מותאמת יותר באמצעות פלטפורמת Messenger. "


הכלי החדש "התחבר ל Messenger" נמצא כעת בגרסת בטא סגורה, פייסבוק הודיעה כי מתכננת להפיץ את האופציה בצורה רחבה יותר בחודשים הקרובים.


Login Connect with Messenger

פייסבוק הודיעה בכנס שהיא בודקת דרך נוספת לעזור לבעלי עסקים – תוכנה חדשה בשם Login Connect with Messenger שדרכה בעלי עסקים יכולים להעביר הודעות ללקוחות שלהם. האפשרות החדשה נמצאת עידן בשלב בדיקה אבל היא תהיה זמינה בחודשים הבאים

Business Suite הכלי לבעלי עסקים ויוצרי תוכן


בשנה שעברה השיקה פייסבוק את הכלי Business Suite בעזרת הכלי בעלי עסקים יכולים לנהל את הפעילות שלהם בפייסבוק, באינסטגרם ובמסנג'ר באמצעות פייסבוק , כעת פייסבוק עדכנה שניתן יהיה לחבר כלים ופיתוחים חדשים שנבנו על ידי מפתחים.


הכלי Business Suite מאפשר לבעלי לעסקים לפרסם ב- Facebook ו- Instagram בעת ובעונה אחת, ולנהל ולקבל הודעות והתראות במקום אחד. הממשק מספק גם גישה למדדי מעורבות באמצעות כרטיסיית תובנות בפייסבוק ובאינסטגרם.

"אנו מאמינים שהכלים שאתה בונה הם בסיסיים להצלחת העסקים, ואנו שמחים לעזור לך לשלב ולגדול את ההיצע שלך על ידי הבאתם לידי מיליוני עסקים ב- Facebook Business Suite", אמר מנכ"ל פייסבוק.

בנוסף פייסבוק חשפה בכנס שעבדה על כלים נוספים –

בניית חוויות AR הבנויות על תוכנת SparkAR

פייסבוק עדיין עובדת בימים אלה על פיתוח משקפי המציאות הרבודה העתידנית שלה , אך לחברה יש שאיפות רחבות בכל הקשור לחוויות AR הבנויות על תוכנת SparkAR שלה.

פייסבוק מאפשרת למפתחים לבנות אפקטים של AR ש"מספקים חוויה מתואמת בין משתתפי שיחה מרובים", לכן היא רוצה להקל על מפתחים כדי שיוכלו לבנות אפקטים של מציאות רבודה AR המתואמות לשיחות וידאו ב- Messenger, Instagram, Portal באמצעות ה- API החדש שלה.
ממשק ה API זמין כעת במסנג'ר לאינסטגרם ויגיע לפורטל בקרוב וצוות ה- Spark AR מקבל כעת יישומים עבור בטא של שיחות וידאו ב- AR.

"אנו מדמיינים עולם שמצופה בנוף של אובייקטים וירטואליים שעוזר לנו לשתף, ללמוד ולשחק יחד, ללא קשר למרחק בינינו", אמר כריס ברבור, מנהל השותפויות של Spark AR.

ב- Spark AR, כלי לפיתוח AR של פייסבוק נמצאים כיום 600,000 יוצרים מ -190 מדינות, ועד היום נוצרו באמצעות הפלטפורמה הזה כמיליון מסנני AR ואפקטים, ולכן פייסבוק הכריזה על תחרות פרסי AR Creator החדש שתערוך בקהילת Spark AR ההולכת וגדלה.

AI ולימוד מכונה

פייסבוק פיתחה בשנת 2016 את מסגרת הלמידה העמוקה PyTorch. בכנס המפתחים, היא הכריזה כי PyTorch יהפוך להיות מסגרת ברירת המחדל לבניית כל המודלים של בינה מלאכותית ומכונות בהמשך.


"PyTorch לא רק הופכת את עבודת המחקר וההנדסה שלנו ליעילה יותר, שיתופית ויעילה, אלא גם מאפשרת לנו לשתף את העבודה שלנו כספריות PyTorch בעלות קוד פתוח וללמוד מההתקדמות שעשו אלפי מפתחי PyTorch בכל רחבי העולם". אמרה החברה בפוסט בבלוג.

Related Articles