> ראשי >> רשתות חברתיות >> ניתן לתזמן לייב באינסטגרם מראש
תזמון וקידום שידור לייב באינסטגרם

ניתן לתזמן לייב באינסטגרם מראש

by נעמה טאלר

ניתן לתזמן לייב באינסטגרם מראש, עד 90 ימים לפניי באמצעות כלי חדש שאינסטגרם השיקה.

אפליקציית אינסטגרם

כלי חדש לתזמן ולקדם לייב באינסטגרם

אינסטגרם השיקה כלי חדש המאפשר למותגים ויוצרים יכולים לתזמן ולקדם את שידורי השידור החי שלהם עד 90 ימים מראש, בנוסף היא תאפשר ליוצרי תוכן ומותגים לעשות בדיקות לפני שהם עולים לשידור לייב.

הכלי החדש מאפשר לתזמן , לתכנן, להכין ולקדם שידורי לייב הקרובים באינסטגרם, והמשתמשים יוכלו לקבל הודעת תזכורת ביום השידור.

יוצרי שידור לייב באינסטגרם יוכלו לתזמן את שידורי השידור החי שלהם עד 90 ימים מראש ולהוסיף כותרת ותיאור לאירוע שלהם.

לאחר קביעת מועד לשידור הלייב , ניתן יהיה לשתף אותו באמצעות סטוריז, ולעדכן את העוקבים בפוסטים, בנוסף ניתן לקדם את האירועים הקרובים שלהם באמצעות מדבקת סיפורים חדשה לחיים מתוכננים.

העוקבים יוכלו להגדיר תזכורות לתחילת השידור הלייב באינסטגרם ולקבל הודעה שוב 15 דקות לפני שהשידור הלייב עומד להתחיל.

הכלי החדש יעזור ליוצרים רבים מכיוון שהם יכולים כעת לקדם את האירועים הקרובים שלהם. עם אירועים חיים מתוכננים, יוצרים יכולים לפרסם סיפורי ספירה לאחור ועוד הרבה יותר. בעזרת שידורי לייב באינסטגרם.

שידור לייב באינסטגרם עוזרים ליוצרי תוכן בהקמת המותג שלהם – בניית מעורבות, חיבור ישיר עם העוקבים ועדכון בחדשות שונות.


אינסטגרם חשפה כי התכונה החדשה של תזמון שידור לייב באינסטגרם החלה להתגלגל למשתמשים.

תרגול לפני העלייה לאוויר באינסטגרם


בחודשים הקרובים, אינסטגרם גם תוסיף אפשרות חדשה לתרגול Live, המאפשרת ליוצרים לפני שהם מעלים שידור חי, לערוך בדיקות שהכל תקין לפני שהם עולים לשידור חי. היוצרים יוכלו לבדוק את התאורה שלהם, להתרגל למצלמה וכו '.

יוצרי התוכן יכולו לבצע תרגול לא מקוון ולבדוק כל דבר שהם לא בטוחים לגביו, מהתאורה שלהם ועד לחיבור האינטרנט שלהם, לפני שהם יוצאים בשידור חי עם הקהל שלהם.

אינסטגרם מסרה תרגול שידור חי החדש יושק בחודשים הקרובים.

תרגול שידור לייב באינסטגרם

עליה באירועי קניות בשידור לייב ברשתות חברתיות

לקראת עונת החגים המתקרבת , מותגים רבים עורכים חוויות קניות בשידור חי , הכלי החדש מאפשר להם להוסיף תגיות מוצר באירוע המתוכנן לקראת מופע סטרימינג בשידור חי. קיימת עליה במגמות קניות חברתיות האחרונות, המצביעות על מספר הולך וגדל של אירועי קניות בשידור חי בפלטפורמות מדיה חברתית כגון אינסטגרם, פייסבוק ו-TikTok.

Related Articles