> ראשי >> רשתות חברתיות >> פייסבוק >> פייסבוק מסירה את ה"לייק" ומתמקדת בעוקבים
פייסבוק מסירה את ה"לייק"

פייסבוק מסירה את ה"לייק" ומתמקדת בעוקבים

by נעמה טאלר

פייסבוק (Facebook) הודיעה היום על עיצוב חדש לדפים העסקיים שלה . העיצוב החדש מגיע עם תכונות חדשות, אך ללא כפתור לייק.

דף עסקי נחשב לחשבון עסקי באמצעותו ניתן להגיע לקהלי היעד רלוונטים, לפרסם פוסטים המיועד לקהל היעד ולקבל סטטיסטיקה על החשיפה.

קישור – מחוות ליק חדשות בפייסבוק כדי להביע חיבוק ותמיכה

הדף משמש את יוצרי התוכן, עסקים ,שונים , אנשי ציבור ועוד, והעיצוב החדש ייתן להם יותר אפשרויות ניהול ומעורבות עם דגש רב על מעקב אחר דף במקום על צבירת לייק .

התכונות החדשות בדפי פייסבוק העסקיים

העיצוב החדש כולל מראה חדש הוספת תוכנות חדשות –

הסרת כפתור ה"לייק" המפורסם –

זהו השינוי הכי משמעותי בעיצוב החדש של הדף.


ניתן לראות בתמונה שבעיצוב החדש של דף (בצד ימין) כפתור ה'לייק ' הוסר כולו מהדף הראשי, ואילו כפתור 'עקוב' הפך להיות בולט יותר יחד עם כמות העוקבים בדף ותמונת הפרופיל עברה להיות באמצע המסך, דבר המקנה לה יותר מיקוד, ולכן היא החליטה לשנות מדיניות ולהתחיל להתמקד בעוקבים ולא בלייקים,

היא הבינה כי לייקים הפכו להצגה מוטעית של הפופולריות האמיתית של העמוד, והעוקבים הם אינדיקציה טובה יותר לכמות האנשים מקבלים בפועל עדכונים מהדף.

מעבר בין פרופיל אישי לדף עסקי

נוספו אפשרויות חדשות כדי להקל על המעבר בין פרופיל אישי לדף עסקי.

פייסבוק

פיד חדשות – בדפים העסקיים התווסף פיד חדשות משלו, דבר המאפשר לבעלי הדף להתחבר לעוקבים, לקיים אינטראקציה טובה יותר עם העוקבים שלהם, לעסוק בשיחות, ולעקוב אחר מגמות.

פייסבוק מוסיפה גם כפתורי 'עקוב' עבור משתמשים מאומתים בתגובות פוסטים כדי לעודד משתמשים רבים יותר להתחבר. באמצעות פיד החדשות, הדפים יקבלו הצעות לעקוב אחר דמויות ציבוריות אחרות, דפים, קבוצות ונושאים מגמתיים.

פייסבוק

שאלות ותשובות – העוקבים יוכלו לשאול את הדף שאלות בנושא. כל שאלות ותשובות ירוכזו במקום מסודר בדף , כדי שאנשים יוכלו ללמוד על נושא מסוים דרך השאלות והתשובות.

הרשאת גישה – בעלי הדף העסקי יקבלו גישה למתן הרשאות שונות לניהול הדף , יוכלו לתת למנהלים ועורכים רמות שונות של הרשאות לניהול הדף.

אבטחה -בעיצוב החדש של הדף נוספה תכונת בטיחות חדשה על מנת לזהות תוכן שהוא דואר זבל, זיהוי חשבונות מתחזים ופריצות אבטחה בדף.

פייסבוק

ניתוחים ותובנות מהדף – פייסבוק מוסיפה לבעלי הדף העסקי ניתוחים ותובנות שונות כדי שיוכלו להתאים טוב יותר את המסרים שלהם.

פייסבוק מסרה כי הפריסה החדשה של דפי פייסבוק העסקיים תושק במהלך השבועות הקרובים.

Related Articles