עולם הפרסום שונה היום ממה שהוא היה לפני עשרים שנה. היום עסק שרוצה לפרסם את עצמו ולהגיע לכמות לקוחות גדולה של לקוחות חייב לפרסם ברשתות החברתיות.
פרסום ברשתות החברתיות יכול לאפשר לנו להגיע להרבה יותר לקוחות. נכון להיום זה המקום הכי נכון לפרסם בו את העסק שלנו בין אם יש לנו חנות אופנה או שאנחנו בעלי מקצוע.
שם המשחק בפרסום הוא חדשנות ועניין. ככל שהפרסומים שלנו יהיו מעניינים יותר כך קהל הלקוחות האפשרי לנו יגלה יותר עניין וסקרנות בעסק שלנו באינטרנט ומחוצה לו.
חשוב שהפרסום שלנו יהיה מסקרן וייצור סביבו שיח של ממש כך שהוא יהפוך להיות ויראלי יותר. הפרסום עצמו יכול להיות דרך דימוי ויזואלי קולע, דרך סרטון או דרך מודע עם נראות קראטיבית ייחודית.
מה היתרונות בפרסום בפלטפורמות האלה ?
לפלטפורמות האלה יש הרבה מאוד יתרונות. היתרונות המרכזיים של פרסום בפלטפורמה אלו שניתן לפרסם בהם כל דבר. ניתן לפרסם אפילו באופן נועז ואיכותי וללכת כמה שיותר רחוק עם האני מאמין שלנו. פרסום זה יכול למשוך לעסק שלנו הרבה מאוד תשומת לב ולהגיע לקהל שאנחנו רוצים להגיע.
איזה עסקים יכולים לפרסם ברשתות החברתיות ?
הפלטפורמות נועדו קודם כל בשביל שאנשים ייצרו קשר בלתי אמצעי אחד עם השני. עם ההתפתחות שלהן הן הפכו להיות המקום בו מפרסמים עסקים ויכולים להגיע לקוחות פוטניציאלים.
כל עסק יכול לפרסם את עצמו בפלטפורמות אלו כולל עסקי אופנה, בעלי מקצוע, חנויות, אולמות אירועים, מסעדות, בתי קפה, מפעלים, שחקנים ועוד… . כל מי שרוצה להיות נוכח בשיח הציבורי בעולם ובארץ נמצא ברשתות החברתיות ומפרסם בהם. לכן חשוב מאוד שנקפיד שגם לעסק שלנו תהיה נוכחות ברשתות אלו.
איזה רשתות חברתיות קיימות ?
יש הרבה מאוד רשתות חברתיות שונות בעולם. הרשתות המובילות ביותר הן פייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, טיק טוק ויוטיוב.
פרסום בכל אחת מרשתות אלו או בכמה מהן יכול לאפשר לנו להגיע לקהל לקוחות הרבה יותר גדול. ככל שהפרסום שלנו יהיה ממוקד יותר כך נוכל להגיע ליותר לקוחות והפרסום שלנו יהיה הרבה יותר יעיל. ברשתות השונות יש אפשרות לפרסם בפני קהלים שונים באופן ספציפי וממוקד וחשוב מאוד שנקפיד על איכות הפרסום שלנו ועל המיקוד והאופן שבו הוא פונה לקהל היעד שלנו.
האם באמת משתלם לפרסם ברשתות חברתיות?
האם באמת משתלם לפרסם במסגרת כמו רשתות חברתיות? מאוד משתלם לפרסם ברשתות החברתיות כי פרסום בהן באמת עובד. פרסום זה יכול לאפשר לנו ליצור באז ועניין בעסק שלנו באופן ויראלי. אם אנחנו רוצים שהעסק שלנו יצמח ויגדל וירחיב את תחום הפעילות שלו אנחנו חייבים לפרסם אותו בפייסבוק או באינסטגרם.
פרסום זה ישרת אותנו מאוד ויאפשר לנו להגיע להרבה יותר לקוחות. חשוב שנשים לב שהפרסום שלנו לא פוגע באף אחד ולא גורם לקהל מסוים באוכלוסייה להרגיש פגוע או נעלב.
בסופו של דבר פרסום במסגרת של רשתות חברתיות יכול לאפשר לנו להגיע לכמות של אלפי ומאות אלפי לקוחות בכל פעם. פרסום זה זול יותר ויעיל הרבה יותר מפרסום בטלוויזיה. אם אנחנו רוצים לפנות לקהל היעד שלנו באופן ישיר ובלתי אמצעי אז פרסום העסק שלנו ברשת החברתית יאפשר לנו ליצור אתו קשר ישיר. קשר ישיר זה יאפשר לנו לשפר את אחוזי ההמרה והמכירות של העסק שלנו באינטרנט ומחוצה לו כך שנרוויח יותר כסף.