> ראשי >> חדשות האינטרנט >> גוגל השיקה תכונת AR כדי לנסות איפור ושפתון לפני הקניה.
גוגל השיקה תכונת AR לבדיקת מוצרי יופי לפני הקנייה

גוגל השיקה תכונת AR כדי לנסות איפור ושפתון לפני הקניה.

by נעמה טאלר

מגפת הקורונה שינתה את הדרך שעשינו קניות בשנה האחרונה, מעל 73% מהאנשים בארצות הברית עברו לקניות באינטרנט, אבל הרבה אנשים מתגעגעים לחוויה שבקניה – לראות את המוצר מקרוב, לנסות טסטרים ואף לקבל ייעוץ ממוכר מומחה שנמצא בחנות, ולכן גוגל השיקה 2 תכונות חדשות כדי לנסות להפוך את הקניה באינטרנט למושלמת.  

קישור – הגדרת ריטוש תמונות סלפי במכשירי פיקסל תהיה כבויה

ניסוי מוצרי איפור ויופי ע"י שימוש ב- AR

התכונה הראשונה המופעלת על ידי AR המאפשרת למשתמשים לנסות מוצרי איפור ויופי כמו שפתון וסומק דרך מנוע החיפוש של גוגל . 

לאחר שפרסמה תכונה דומה ב- YouTube בשנה שעברה, גוגל (Google) החליטה להשתמש שוב ב- AR כדי על מנת לעזור למשתמשים לנסות מוצרי יופי באופן וירטואלי לפני שהם יירכשו את המוצרים. 

קרדיט – גוגל

התכונה, נוצרה בשיתוף פעולה עם מותגים מובילים בשוק כמו L'Oréal, Estée Lauder, MAC Cosmetics, Black Opal ו- Charlotte Tilbury , עובדת במנוע החיפוש, כדי לאפשר לאנשים לבדוק ולנסות באמצעות המצלמה הקדמית בטלפון הנייד שלהם, כיצד יראה גוון העור שלהם במוצרי היופי, ולהשוות גוונים וטקסטורות על מנת  לעזור למצוא את המוצרים המתאימים.

גוגל קיבלה עזרה משותפי הנתונים ModiFace, חברה המציעה פתרונות AR במיוחד עבור מותגי יופי, ו- Perfect Corp, החברה האחראית על אפליקציית איפור YouCam הפופולרית.

התכונה, הזמינה בשלב זה רק בארה"ב ,  מאפשרת למשתמשים לחפש שפתון או צללית ספציפיים בגוגל ולהיות מסוגלים לחקור את המוצרים, בראש תוצאות החיפוש. 

תכונה המאפשרת קבלת התייעצות עם מומחים.

התכונה השנייה שחסרה לרוכשים בזמן קניה באינטרנט היא התייעצות עם מומחים , ולכן כאשר גולשים ב- Google Shopping, יהיה ניתן לקבל המלצות מומחים מדוע הם אוהבים את המוצר ואיך הם משתמשים בו, ואז להחליט האם לרכוש את המוצר לא. 

התכונה החדשה פותחה  על ידי צוות Shoploop , שהיה בעבר חלק מאזור 120, החממה הביתית של גוגל. גוגל עדיין לא מייצרת רווחים מחוויות הניסיון, אבל אנחנו יכולים לראות את זה הופך למוצר פרסום די מהר. ככזה, המותגים המשתתפים בהשקה ראשונית זו אינם משלמים לגוגל על ​​הכבוד להיות חלק מהחוויה.

Related Articles