> ראשי >> חדשות האינטרנט >> פייסבוק השיקה כלים חדשים לבעלי עסקים
מדריך עסקים באפליקצית וואטצאפ

כלים חדשים לבעלי עסקים בפייסבוק

by נעמה טאלר

פייסבוק הכריזה על 7 כלים חדשים לבעלי עסקים כדי לעזורביצירת קשר ישיר יותר עם לקוחות פוטנציאליים.

הכלים אלו הן חלק מפיתוחים נוספים שהושקו בעבר למען בעלי עסקים, כמו למשל הכלי "חנויות בפייסבוק".

המוטו של פייסבוק ש"הדולר הטוב ביותר שאנשים מוציאים כל יום נמצא בפייסבוק", ולכן בהשקת הכלים החדשים היא מאפשרת לבעלי עסקים חדשים אפשרויות ניהול חדשות על מנת להקל על הפעילות העסקית שלהם וכדי שיוכלו ולהגיע לקהל מותאם.

קישור – ממשק ה- API של MESSENGER ל- INSTAGRAM


מהם הכלים החדשים לבעלי עסקים בפייסבוק ?

כלי בשם – הוספת אפשרויות חדשות של מודעות בפייסבוק מסוג "לחץ להודעה" –

מודעה מסוג "לחץ להודעה"


מודעות אלה עוזרות לבעלי עסקים ליצור קשר עם לקוחות דרך אפליקציות העברת הודעות השייכות לפייסבוק. בעלי עסקים יוכלו לעודד את הלקוחות הפוטנציאלים שלהם לשלוח להם הודעה בוואטסאפ, במסנג'ר או דרך אינסטגרם דירקט כדי לקבל מידע נוסף על המוצר / השירות.

בזמן יצירת מודעה מסוג זה, בעל העסק לא יצטרך לבחור פלטפורמה , אלא ברירת המחדל תהיה בחירה בכל הפלטפורמות ההודעות. מערכות פייסבוק יזהו ויבחרו באיזה פלטפורמת הודעות הסיכוי הגבוה ביותר שיתקיים רכישה של מוצר /שירות.


בנוסף עפ"י מחקר שערכה פייסבוק בקרב המשתמשים, 75% מהאנשים המבוגרים מעדיפים לתקשר עם עסקים באמצעות שליחת הודעות ולא באמצעות שיחת טלפון, ולכן היא החליטה כעת לאפשר לקוחות לפנות לבעלי העסקים בפלטפורמת ההודעות שהם מעדיפים.


2. הוספת כפתור לחיצה וצ'אט של וואטסאפ לפרופיל האינסטגרם של בעלי עסקים

כפתור לחיצה וצ'אט של וואטסאפ לפרופיל האינסטגרם של בעלי עסקים


בעלי עסקים יוכלו כעת להוסיף כפתור וואטסאפ לפרופיל האינסטגרם שלהם במטרה לעודד את הלקוחות הפוטנציאלים שביקרו בפרופיל שלהם ליצור איתם קשר באמצעות שליחת הודעת וואטסאפ.

הוספת כפתור תעזור לבעלי עסקים שמתמקדים ביצירת קשר עם הלקוחות שלהם בוואטסאפ במטרה להגדיל את החשיפה והחיבור.
הוספת כלים לבעלי עסקים בוואטסאפ מהווה מרכיב מרכזי בצמיחתה המתמשכת של פייסבוק.

פייסבוק רוצה להגדיל את השימוש והצורך של בעלי עסקים בוואטסאפ על פני כלים ואפליקציות אחרות, ולכן היא עורכת ניסויים בשווקים מתפתחים כמו הודו, כדי לגרום להם להעדיף את השימוש בוואטסאפ.


בנוסף היא הודיעה שבקרוב בעלי עסקים יוכלו ליצור מודעות שיגיעו לוואטסאפ ישירות מאפליקציית אינסטגרם.


3. פייסבוק בודקת הוספת אפשרות חדשה לבעלי עסקים בדף העסקי.

 אפשרות צ'ט לבעלי עסקי בדף העסקי בפייסבוק

האפשרות החדשה תאפשר לבעלי עסקים לבחור 4-5 שאלות שיוכלו לשאול את הצרכנים שלהם לפני תחילת צ'אט, כדי לייעל את התגובה העסקית על ידי מתן מידע רב יותר לפני תחילת הצ'אט.


בעבר, היא ניסתה ליישם את הפיצ'ר הזה במסנג'ר אך ביטלה זאת. כעת היא משלבת בין מסנג'ר והפרופיל העסקי, במטרה לגרום לאינטראקציה ראשונית בין בעלי העסקים ללקוחות הפוטנציאלים וליצירת לידים חמים יותר.


בנוסף היא הודיעה שהיא מחפשת בדיקות דומות באינסטגרם בחודשים הקרובים.


4. הוספת יכולות חדשות לפלטפורמת הניהול של Business Suite

כלי ניהולי חדשים לבעלי עסקי בפייסבוק
אפשרויות-ניהול-חדשים-בכלי-של-פייסבוק

במטרה להקל על בעלי עסקים לנהל את פעולות שלהם באמצעות האפליקציה:


א. הוספת אפשרות Post Testing – מותגים יכולים כעת להשוות בין מספר גרסאות של מודעות במטרה לראות לאיזה קהל פוטנציאלי הם יכולים להגיע ולבחור במודעה בעלת הסיכוים הגבוהים לקבלת התוצאות טובות יותר.


ב. היכולת לשלוח הודעות דוא"ל לשיווק – בשנה שעברה פייסבוק ערכה בדיקות באפליקציית Pages ונתנה לבעלי עסקים את האפשרות לשלוח מיילים שיווקיים מותאמים אישית באמצעות דף הפייסבוק שלהם. כיום פייסבוק הוסיפה את היכולת לשלוח הודעות דוא"ל לשיווק גם דרך Business Suit.

מטרתה היא להפוך את כלי השיווקה ה- Business Suit לכלי שיווק בעל יכולות רחבות. הכלי הוא גם בעל יכולות CRM מלאות יותר באמצעות החיבור לאפליקציות של פייסבוק.

ג. הוספת אפשרות חדשה לניהול קבצים ל- Business Suite – כדי להקל על בעלי עסקים לנהל את התוכן שלהם בפייסבוק באמצעות האפליקציה.

5. תוכנית חדשה המשלבת כלים של צד שלישי בחבילת הפעלה לעסקים רחבה יותר.


פייסבוק מנסה לאסוף ולשתף פעולה עם כמה שיותר שותפים עסקיים פוטנציאליים, על רקע העניין הגובר בשיווק מקוון. בנוסף היא מתכננת להרחיב תוכנית ה- Business Explore שלה לאנשים נוספים בארה"ב, ולהתרחב גם לאזורים נוספים כמו אוסטרליה, קנדה, אירלנד, מלזיה, ניו זילנד, פיליפינים, סינגפור, דרום אפריקה ובריטניה.


6. הוספת אפשרות "הדגשת תוכן קשור" בפרופיל העסקי

הדגשת תוכן קשור מדפי פייסבוק מתחת לפוסטים בפייסבוק

בחודשים האחרונים, פייסבוק ערכה מס' ניסויים והדגישה תוכן קשור בדפי פייסבוק מתחת לפוסטים כאשר משתמשים רואים עדכונים מסוימים שהם רואים בפיד שלהם.

הדגשת תוכן קשור יכולה לאפשר למשתמשים לגלות מותגים ונושאים דומים, ולהדריך אותם לראות עסקים נוספים באפליקציה.

אפשרות זו תעזור לחבר אנשים עם עסקים חדשים ורלוונטיים, תסייע למותגים להגיע ללקוחות חדשים ולהניע שיקול עמוק יותר שיכול להוביל לרכישות.


7. בדיקת פ'צר חדש בשם 'חשבונות עבודה'-

פייסבוק מעונינית לאפשר למנהלי עסקים להשתמש בכלי המודעות של פייסבוק באמצעות פרופיל נפרד מהחשבון הפרטי שלהם בפייסבוק.

פייסבוק עורכת בימים אלה בדיקות, כאשר המטרה שלה היא הפצת הפיצר "חשבונות עבודה" לשאר המשתמשים במהלך לשנת 2022.


מטרתה של פייסבוק ביצירת כלים חדשים לבעלי עסקים היא לאפשר חיבור מותג חזק יותר, לתת קישור ישיר לכלי העברת הודעות כדי להקל על יצירת הקשר, ולייסד מערכת יחסים עם כל משתמש.

היא שואפת ליצור חיבור מותאם אישית יותר עם המשתמשים, כדי שתוכל להימנע לפחות מחלק מההשפעות שנוצרו בעקבות עדכון מעקב האפליקציות של אפל, דבר המגביל את כמות הנתונים שהיא יכולה לאסוף על האינטראקציה של כל משתמש עם כל מותג.

Related Articles