> ראשי >> חדשות האינטרנט >> Google Assistant תחסוך לך זמני המתנה לנציג
גוגל נלחמת בזמני המתנה

Google Assistant תחסוך לך זמני המתנה לנציג

by נעמה טאלר

כאשר מתקשרים למוקד כדי לקבל מידע או לרכוש מוצר מסוים, יש להמתין עד שמגיעים לראש התור כדי שנוכל לדבר עם הנציג.
בזמן ההמתנה לנציג, בד"כ שומעים מוזיקה או הודעות חוזרות ונשנות כמו "מיקומך בתור הוא….", "אנו עושים את מירב המאמצים להעניק שירות ללקוחותינו ".

עפ"י בדיקה של חברת גוגל, היא מצאה שרק בשבוע שעבר אנשים ברחבי ארצות הברית בילו למעלה מ -10 מיליון שעות בהמתנה עם עסקים, ואילו בישראל מנסים להילחם עם זמני המתנה ארוכים במוקדי שירות, ולכן נכנס חוק " מענה טלפוני תוך 6 הדקות "

קישור – GOOGLE PHOTOS משתנה ב-01.06.2021

על מנת שנוכל להתרכז בדברים החשובים ולחסוך זמן המתנה מיותר, גוגל הכריזה על תכונה חדשה "החזק אותי " – כאשר מחייגים למוקד שירות, העוזרת האישית של גוגל, Google Assistant תמתין על הקו בשבילך עד שיגיע מקומך בתור. כאשר יגיע תורך בתור לשיחה עם נציג השירות, Google Assistant תודיע ע"י צליל, רטט והודעה על המסך ואף תבקש מהנציג להמתין על הקו כדי שתוכל לדבר איתו.


גוגל דואגת לשמירה על הפרטיות, ולכן השיחה תושתק, אך ניתן בכל זמן להסתכל על המסך כדי לראות עדכונים בנוסף גוגל לא שומרת את השיחה או משתתפת בחשבון גוגל שלך.

גוגל זמן המתנה

התכונה החדשה "החזק אותי " מופעלת ע"י טכנולוגית Duplex של גוגל, הטכנולוגיה יודעת להבחין בהבדל בין הודעה מוקלטת כמו "שלום, תודה שהמתנת" לבין נציג על הקו.
התכונה היא תכונה שניתן להפעיל דרך הגדרות החייגן של גוגל ולהחליט אם מתי להפעיל אותה, התכונה אינה דורשת חיבור נתונים או חיבור WI-FI.

התכונה החדשה כרגע זמינה בארה"ב, במכשירי גוגל פיקסל האחרונים של גוגל.

לאחר קבלת משוב ממשתמשי גוגל פיקסל, היא תשיק את התכונה לעוד אנשים במהלך החודשים הקרובים, כדי שיוכלו להתרכז במה שחשוב ולא להמתין יותר על הקו.

עד שהתכונה החדשה תגיע למכשירים בישראל, ניתן להוריד ולהשתמש בחייגן של גוגל

Related Articles