> ראשי >> רשתות חברתיות >> The Roundup מגזין דיגיטלי מבית טיקטוק
גיליון הראשון של The Roundup

The Roundup מגזין דיגיטלי מבית טיקטוק

by נעמה טאלר

אפליקצית טיקטוק השיקה מגזין דיגיטלי חדש בשם 'The Roundup', המציג כמה מקמפיינים והמותגים המעניינים והמצליחים ביותר באפליקציה.

קישור – דימוי גוף שלילי בטיקטוק אסור לפרסום


המטרה של The Roundup הוא להדריך מפרסמים פוטנציאליים לעבר פלטפורמת ה-Creator Marketplace שלה , שם הם יכולים לחפש ולבחור יוצרים פוטנציאליים לשיתוף פעולה בקמפיינים.


The Roundup מכיל 8 עמודים והוא עוסק בקמפיינים בהובלת יוצרים, ניתן ללמוד ממנו מתובנות והערות מעניינות על כמה מהדוגמאות המוצלחות יותר של שותפויות מותג/יוצר.


לפי טיקטוק :
"כל גיליון של The Roundup יכסה נושא חדש כאשר אנו מראים לך בדיוק כיצד מותגים ממנפים את טיקטוק כדי להניב תוצאות עסקיות אמיתיות. ”

ה-Roundup מחולק לנושאים, וכל אחד מהם מכסה נושא חדש בנושא איך מותגים מניבים תוצאות עסקיות אמיתיות ממסעות הפרסום שלהם באפליקצית טיקטוק.


מה ניתן למצוא בגיליון הראשון של The Roundup ?


הגיליון הראשון של ה-Roundup מציג כיצד מותגים שיתפו פעולה עם יוצרים והניעו את ההצלחה מלהעביר להם את המושכות היצירתיים.

מה עוד ניתן למצוא בו בגיליון הראשון של טיקטוק ?

מס' מקרים של הצלחות מסע הפרסום האחרונות:

מס-מקרים-של-הצלחות-מסע-הפרסום-האחרונות
מס-מקרים-של-הצלחות-מסע-הפרסום-האחרונות

פרופילים של היוצרים המעורבים – הגיליון הראשון מדגיש את היוצר התוכן, עם חצי עמוד שמוקדש כולו לתיאור קריס קולינס, ועבודתה והישגיה.

פרופילים-של-היוצרים-המעורבים
פרופילים-של-היוצרים-המעורבים

נתונים סטטיסטיים ותובנות כלליות יותר שיעזרו להנחות את הגישה שלך.
שותפות עם יוצרים מעניקה למותגים אמינות מיידית, ומזינה את גילוי המוצר ב-42% – ורכישה ב-33% – בקרב קהלי הדור Z.

נתונים סטטיסטיים ותובנות כלליות יותר
נתונים סטטיסטיים ותובנות כלליות יותר

כפי שהוסבר על ידי אפליקצית טיקטוק :
" מותגים השותפים ליוצרים בונים אמינות מיידית עם הקהילה שלנו, ומאפשרים להם להופיע בדרכים חדשות שמרגישות לגמרי מהנות, טבעיות ואמיתיות. התוצאה היא לא רק ביצועים עוצמתיים, אלא אמון וזיקה חדשים של הקהילה הנלהבת שלנו שרוצה להעלות באופן פעיל מותגים לחזית התרבות".


The Roundup יכול לעזור ליוצרי תוכן ומשפיענים כיצד הם להגביר את השיווק שלהם בטיקטוק ע"י יצירת שיתופי פעולה עם יוצרים רלוונטיים עבורם. טיקטוק נחשבת לפטלפורמה שבה ניתן להגיע לקהל היעד צעיר יותר, ומותגים רבים מחפשים להגיע לקהל יעד זה
מותגים רבים מחפשים כעת לעשות בדיוק את זה.


כך או כך, שווה להסתכל – ניתן להוריד את גיליון הראשון במגזין הדגיטלי של אפליקצית טיקטוק ה- The Roundup

Related Articles